tisdag

Leva livet

Buzzador är en fiffig tjänst där företag får hjälp att sprida sina produkter, få dem testade och recenserade. Det har nämligen visat sig att pear to pear marknadsföring är den mest effektiva nu i tider av informationströtthet.
Jag har fått nöjet att testa ett av Pågens bröd: Leva, ett "Ett smakrikt bröd av fyra sädesslag med sötma från spannmålen och nötighet från fröer och den kallpressade rapsoljan." (citat från Pågens hemsida).
Jag har testat brödet förr. Det är ingen nyhet men Pågen vill väl göra en nylansering.


 
 


Jag testade brödet och mitt betyg är 4 veteax av 5. Mycket bra konsistens med krispiga stunsiga frön och god smak. Det vinner på att rostas.
Å andra sidan skulle jag kunna leva på bröd och ost. Det är det godaste jag vet (nästan) och ett bröd måste vara ganska äckligt för att jag inte ska gilla det (typ limpa).

#buzzador #pågensleva #pågensbuzz

Inga kommentarer: