lördag

Jag heter Petra och jag är tidningsmissbrukare.


Månadens skörd. Av tidningarna på bilden prenumererar jag på inte mindre än sex st. Jag hinner knappt läsa alla förrän det kommer nya. Men jag måste ha dem. Jag faller för alla erbjudanden där man får någon liten present t.ex. en handkräm från Clarins (jättebra), mascaror i alla upptänkliga märken, en ful joggingdress i rosa plysch, you name it - jag köper.
Jag lånar dessutom ofta tidningar som Sköna hem, Allt i hemmet och Mama på biblioteket. Samt köper lösnummer ibland av andra. Jag kanske skulle trappa ner...men vänta här: ett läppglans och en sjal + tre nummer av Damernas värld för bara 49 kr!
Bäst för övrigt är: Femina (den görs dessutom i Skåne, bara en sådan sak borgar för kvalité)

1 kommentar:

Peace in mind sa...

Alla har vi väl vår drog, tidningar eller skogspromenader. Bara man är lycklig o inte skadar sig själv o andra. Mysig lördag:)