torsdag

Dagen efter igår

Usch vad jag är trött idag...varför ska jag alltid vara den som stannar till sist? Det var en rolig kväll igår, först en dokumentär om Blondie; lite speciellt när en hel rockklubbspublik sitter i fåtöljer, eller som vi på golvet, och tittar på film. Och sedan konsert där bl.a. Moto boy, Dennis Lyxén, Cecila Nordlund och Maja Ivarsson från The Sounds tolkade Blondies låtar. Bäst var Cecilia Nordlund. Och sedan, ja då drack jag lite vin...
Nästa kväll blir "A tribute to David Bowie". Jag bokar!

5 kommentarer:

Mie sa...

Ja det låter lite segt men har man bara haft riktigt kul så är det värt det;)
Du ska väl inte balansera högt uppe idag va?

Petra sa...

mie: Jag tror jag hoppar över det idag...

Peace in mind sa...

Jag vill va me´...Moto boy gillar jag, lite en katt som långsamt stryps säger sonen!

C. Meow sa...

Det lät riktigt kul! ... och gott med lite (?) vin.

Petra sa...

camilla:inte tillräckligt lite...