onsdag

Jag hjärtar


Ja, alltså vi ger faktiskt presenter på Alla hjärtans dag...denna kommersialismens högtid! Och idag så var jag ute på stan med mamma för att hitta något till mannen (köpstopp gäller bara mig själv bestämde jag sådär bara), helst på rea på rean och; jodå där var den, hos Red and green på Hansacompagniet. Bara som ett tips till alla malmöbor: stadens trevligaste expidit arbetar där. Jag har handlat presenter av honom flera gånger, han lyckas alltid hitta något i rätt storlek, på superrea. Inte alls påflugen och jobbig heller utan genuint trevlig.
Jag tittade extra länge på en väldigt fin tröja på 50% (till mig alltså)

-"Prova den" sa expiditen
-"Nej jag har köpstopp den här månaden" sa jag
-"Nej men då ska jag inte locka dig till dåligheter" sa gentlemannen då.

Snart är det den 1/3 tänkte jag...

2 kommentarer:

Peace in mind sa...

Bra jobbat, du är så ståndaktig:)

Petra sa...

anna: det är så svårt, så svårt, men jag fick en belöning idag!