tisdag

Paket som inte kommer

Förberedde mig precis för att skriva ett syrligt inlägg om Acessorabutiken. Jag fick ett mail av dem i förra veckan att mitt lilla paket var "redo att skickas" men har jag sett till något paket? NEJ :-( Jag går in på deras sida för att läsa lite då ser jag att de har en chattfunktion, så modernt :-O jag börjar direkt att chatta med en trevlig person i kundtjänst och hon kollar om mitt paket är skickat och det är det, hon ska ringa posten och efterlysa det och verkar öht väldigt kundvänlig. Eller är det jag som är dum som förvånas över god service? Paketet har jag ju dock fortfarande inte sett. Någon som har erfarenhet av Acessora?
Och jag vet inte, jag kände inte för att ha någon punkt i den långa meningen!

Uppdatering! Jag chattade med dem igår kväll också, och då hade de helt plötsligt inte skickat paketet utan skulle skicka det igår....det börjar snart bli dags för torpeden Anna! Men trevliga var de...

6 kommentarer:

b a n d s t i g e n sa...

Lååång mening. Bra. Det är gott om korta meningar i bloggvärlden. Jag har inte läst svensk maffia...

Anonym sa...

Jaha. Eller så kan man göra som jag gjorde idag. Bli glad över ett paket som kommer och säger att det vill bli hämtat. Åka dit för att hämta och komma på att man för första gången i sitt liv (ja jag tror det faktiskt)glömde plånboken hemma när man åkte till jobbet...

Petra sa...

Happymuffin: man gör sitt bästa för att förnya bloggspråket :-P, jag har inte heller läst den, än.
Miss Fine A bummer :-(

Peace in mind sa...

Jag kan åka till deras butik och slå ner dom, gör alllt för dig:)

Petra sa...

anna:det känns tryggt med en egen torped ;-D Kram!

Miss Fine sa...

Eftersom jag är HM-knarkare fick jag guldbonus idag på självaste hjärtdagen :O