fredag

Skjutjärnsjournalistik när den är som bäst!

Det som inte fick hända hände!

9 kommentarer:

Editor sa...

Oh no. Kan det bli värre?

Birgitta sa...

Jag tittar med anledning av Dea. Hon är lillsyrra till min kompis, lite stolt får man ju vara då.:-)

smultron sa...

Jag noterade detta, men jag svimmade inte ;)

C. Meow sa...

"En tuss lossnade"?? Och dessutom halkar hon på paljetterna. Risky business :D

Petra sa...

caroline: Nej, man chockas!

bigitta: Hej, kul att du tittar in! Vem är Dea? Absolut ska du vara stolt :)

smutron: Nej, men det var nära ;-O

camilla: Det är ett farligt jobb men någon måste göra det ;)

Solrosfrö sa...

Jag såg och förfasades!!!

Vera sa...

Oh my God! Skandal ... hihihi

Petra sa...

jessika: Ja, det är hemskt!

vera: Stackars ;-)

Birgitta sa...

Bättre sent än aldrig? Dea är en av körtjejerna, uppvuxen här där jag bor.