söndag

Back in town

Nu är jag tillbaka efter två dagar i huvudstaden. Bloggträff. Mycket intressant och roligt. Jag tog lite bilder men såklart glömde jag kameran hemma hos mamma och pappa efter söndagsmiddagen. Men den enda mannen i bloggsällskapet filmade tydligen lite och vill man se bildbevis så kan man ju titta där. Det var roligt och konstigt att träffa alla bloggvänner i verkligheten men jag är mycket nöjd med att jag verkligen åkte dit.
Andra reflektioner: jag är övermodig som tror att jag kan gå två dagar utan besvär i mina fancy shoes. Jag har aldrig haft så ont i fötterna (utom den gången jag drabbades av elefantasis efter tre timmars traskande i trånga kängor i ett trettigradigt september-Rom med bästa väninnan K). Fast en äldre dam i flygstolen brevid berömde mina skor och sa att de var underbara :)
Jag hann med lite shopping också...en tröja från Urban Outfitters vilken föranledde mannen att utbrista: " Tror du inte att det är en fyrtioårskris" Hrmpf!
På planet frotterade jag mig med kändisar.
Tack söta Anna, Ankie, Camilla, Åsa, Jessika och Linda och Johnny för en bra lördag!

7 kommentarer:

Peace in mind sa...

Dina sköna hippieskor var så fina, men efter två dagars traskande fattar jag att det känns, eh lite ömt. Välj snälla pjuck imorgon, och kom snart tillbaka:)

Borsökna Östergård sa...

Torbjörn Flygt och Christer Björkman alltså?! Inte illa... Det var roligt att ses live! Och dina skor var verkligen skitsnygga! kram

Solrosfrö sa...

Jag förstår att du har ont i fossingarna :) Jag kan inte kika på filmen som Jonny lagt upp - datorn stänger ner...??? Har hänt tre gånger på raken nu. Ja ja - jag provar imorgon på jobbet så får vi se om det går bättre ;)
På min hemresa frotterade jag enbart med dammråttor... Kul att ses förresten - kram!

Petra sa...

anna: I morgon blir det flower poerbarfota...I´ll be back!

ankie: Yes, celebert värre! Visst var det roligt :) Tack! Kram kram.

Linda K sa...

tack själv, jättekul att ses! :D nå, vad hade du i dutti-påsen?

Petra sa...

linda K: Ja, det var det:) Inget spännande...bara ett par jättesnygga badbyxshorts till min son. Som den osjälviska mamma jag är ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

Tack själv.