måndag

Reflektionsutmaning

Fick en utmaning av söta Vera och då måste man ju anta den.

*Skriver du att göra listor på allt du "måste göra"?- Nä, men ibland tycker jag att jag borde. Det verkar så strukturerat. På jobbet gör jag det dock

*Om du bara skulle skriva tre saker som är viktiga (privat eller jobb väljer du själv) vilka vore det?- familj, vänner och min hälsa

*Nämn en sak som du anser att du måste göra och varför du måste!- Jag måste träna för jag mår bra av att träna och dåligt av att inte göra det.

*Formulera om samma måste som om du ville göra det!- Det blir samma. Jag gillar att träna!

*Vad är det viktigaste i ditt liv?- Min son

*Beskriv hur du kan ägna mer tid åt det som är viktigt - Spendera mindre tid på att tänka ut faror och orosmoment i livet.

1 kommentar:

Linda K sa...

jamen den lånar jag :)