onsdag

Bloggen sover...


Bloggen sover, bloggen sover i sitt lugna bo....

12 kommentarer:

Editor sa...

Vilken söt nalle.
Det verkar som om många bloggar kör på lite sparlåga nu. Hösttrötta gissar jag. Även jag som helst velat ligga i sängen och glo på TV och sippa latte hela dan.

Kram från Caroline

Sara sa...

Min också.

Peace in mind sa...

Men inte min...

När bloggen vaknat står jag som en hungrig terrier för att kommentera, till döds:)

Kram!

Petra sa...

caroline: Allting är så jäktigt just nu med jobb och kurs (Att skriva för webben heter den). Och det verkar dumt om bloggen ska bli ännu ett stressmoment. Jag hinner inte ens läsa mina favoritbloggar :( Kram!
sara: Ja, bloggen känns ändå minst viktig att prioritera just nu.
pim: Åh, det känns tryggt, eller ja...Kram!

Solrosfrö sa...

Inte gå i ide nu Petra - upp och hoppa!

Petra sa...

Vilken söt nalle! Men inte gå i ide nu när jag hittat dig, du namne =)

smultron sa...

Jag älskar björnar!
Sov gott och vakna utvilad och skrivsugen!

Åsa sa...

Gå i ide du en sväng. Bara du vaknar när du har vår igen;)

Var dags glimtarn sa...

Sov så gott och vakna pigg och full med liv!

Linda K sa...

klapp på nalle, vakna snart!

Anna sa...

"Laad han" sova, sa skåningen.

De' e ju farlet å väcka den björn som sover.

Återkom när du har lust. Då är jag här! :o)

Petra sa...

alla: Tack för snälla tillrop. Jag vaknar så småningom :)