fredag

Back on track!

Nu är jag igång igen efter semestern. Fast jag var faktiskt ute och sprang en gång i semesterortens branta backar med fara för livet. Bakom varje krök väntade en italiensk fartdåre och med mp3 i öronen var det med döden i hälarna man sprang.
Min träningsvecka hittills: måndag - core + danceaerobic (skönt att det snart är ny koreografi så jag får en chans att hänga med...), onsdag - löpning 7 svettiga kilometer, torsdag - body pump (Aj aj känns det idag). Fredag - små grodorna, lördag - vila, söndag - afro :D
Också gjorde jag en impulsiv sak i fredags när jag slösurfade lite (på jobbet), jag anmälde mig till Topploppet den 2/10 i Stockholm....för att sekunderna efter utropa: Hjälp! Vad har jag gjort. Jag förbannar Internet med ett litet knapptryck har man förbundit sig till de mest konstiga saker...

Inga kommentarer: