lördag

så går en dag i våra liv




Jag skulle tränat aerobic i morse men kände mig yr så jag fick ställa in :( Istället shoppades det kläder till lille sonen. Inte ett skit till mig, besviken.
Dagen fortgick med trädgårdsarbete i bikini. Jag riktigt
kände fästingarna fästa vid onämnbara ställen.

Plåtade mina pälsklingar när de tog igen sig i trädgårdslandet.
Sedan grilling av världens godaste tonfisk.
Åts accompanjerad av en riktigt god färdig bearnaise
(Erik Lallerstedts, rekommenderas)
ända till jag såg att den faktiskt innehåller 81, 4 g fett på 100 gram....äsch man kör väl LCHF fast med kolhydrater.
Nu har jag lovat att ta i tu med disk och sådant. Erik och Ulf äter chips och tittar på Americas funniest home videos.
Förresten blev jag bjuden på en god mojito av mannen. En bra dag, om man inte räknar morgonens yrsel.


2 kommentarer:

Åsa sa...

Det låter underbart. Grilla tonfisk låter supergott. Det får det bli vid nästa grillning:)

Petra sa...

Ja, det är fantastiskt gott och passar perfekt att grilla. Synd bara att det är så dyrt...