tisdag

Kan man bli kär i en tapet?



Jag bara känner att om jag får sätta upp den här tapeten bakom min säng så kommer jag att få ett mycket lyckligare liv, allt kommer att bli ljust, färgsprakande och glatt...att den sedan heter Pip måste vara ett tecken! Min allra finaste, mest älskade katt hette Pip och hon dog för ett år sedan :(



Annars är det mycket hästar i mitt huvud just nu, jag får gärna projektidéer på hjärnan och dessa måste genomföras till 100%. Så nu på torsdag ska jag provrida den här damen




Chot-Chot en basjkirhäst. Ska bli mycket spännande. Hon bor i Arlöv.

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Ja du blir säkert lyckligare om du har den tapeten ;) Trevlig helg!

Alexandra sa...

Det var inte meningen att vara anonym.... :)

Petra sa...

Vad bra att du håller med mig där! :) Och trevlig helg själv!

Kati sa...

Jättefina! Både tapeten, katten och hästen! Just katter och hästar är mina favoritdjur!