söndag

En lista


Brukar du komma i tid? Alltid
Har du bra kondition? Ja, faktiskt om det är något roligt
När blev du fotad senast? Av min man i mobilen, jag blev ful såklar
Hur känner du dig nu? Trött
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, gult
Blir du bra på bild? Nej, jag är ju mkt snyggare irl:)
När och varför grät du senast? Ibland triggar tv-serier igång mig och jag gråter till mitt torftiga liv
Var det pinsamt att svara på det? nope

Hade du en bra kväll i går? den var ok, fredagar är alltid top of the pops
Din favoritdryck på morgonen? Kaffe.
Kan du laga mat? Jag är typ en stjärnkock
Är du nyttig? Nej, allt för glad i vin.
Är du blyg? Ja.
Vilken tid gick du upp i dag? Åtta
Hur mycket krävs för att du ska bli full? En hel del...
Har du spytt offentligt? En gång, på måndagsklubben, vid journalistbordet...Jag dör fortfarande när jag tänker på det. Det var 1991
Hur många timmar sover du? sju kanske
Vad sa du senast? Nä
Var du på festival i somras? Nej.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma
Vad skulle du behöva nu? En vit vecka och en solsemester
Har du snygga skor? En del
Vad var det första du sa i morse? "Jag hann inte hänga upp tvätten, hej då"
Sov du i din egen säng i natt? Ja.
Har nån annan sovit i din säng i natt? Ja, my man
Har du körkort? No, I´m sad to say
Är du ensam nu? Ja
Vad ser du fram emot mest denna vecka? Min häst
Upplagd av Petra N

Inga kommentarer: