onsdag

Bioonsdag


I kväll blir det bio med mamma. Vi har slutligen, efter velande, bestämt oss för att se Försoning. Den ska ju vara sååå bra, men jag är skeptisk. Romantik är ingenting jag går i gång på och om det är för sorgligt så gråter jag bara och det är ju inte roligt :-(. Men jag ger den en chans.

Uppdatering: * * * blir betyget. En absolut sevärd film, de två timmarna kändes inte långa på något sätt, men jag är inte helt övertygad och gripen. Bäst tyckte jag var skildringen av kriget, om än väldigt ruggigt. Keira Knightly var mycket vacker och spelade riktigt bra.

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Kul med bioonsdag, du kan väl recensera sedan? Och här blir det istället föräldramöte:)

Stämningsfullt sa...

Trevligt!
Jag skulle också vilja se den....

Peace in mind sa...

Det blir nog bio i helgen, men det finns för mycket att se. *funderar*