tisdag

Oj oj vad spännande...NOT


Jag känner på något sätt att jag borde vara intresserad av fotbollen, att det är liksom en synd att titta på eller göra något annat. Men jag kan inte fokusera.
Visste ni förresten att Zlatans sambo varit med i en uppföljare till Solstollarna? Och att jag i min ungdom sökte in till programmet...jag följde med en kompis också blev jag uttagen till en andra uttagning men inte hon. När Ola Ström frågade, samtidigt som han såg mig djupt in i ögonen och höll fast mina händer i ett hårt grepp: Kan du sjunga eller nåt? blev jag rädd och svarade Nej! och fick ingen roll Praise the lord!
Ser inte brösten väldigt stora ut till den lilla kroppen förresten?

14 kommentarer:

Peace in mind sa...

Var det inte nåt med sextrakasserier i samband med det programmet. När du skriver om det hårda greppet klingar en varningsklocka i mitt öra...

De där brösten...vad är problemet, ska det vara på det sättet? Den där melonmodellen tycker jag sådär om.

Solrosfrö sa...

Chokolääääääääd... Vilken tur då att du inte fick rollen! Gravvobröst?

Kajsa sa...

Tänk om du hade fått rollen. Då kanske det hade varit du där, bredvid Zlatan! Eller nåt. Äsch, jag har inte riktigt vaknat än.

Petra sa...

anna: Om vi säger såhär; Herr Ström hade kunnat illustrera ordet "ful gubbe" i uppslagsboken...Nej, jag tror inte brösten ska vara på det sättet, men jag är nog bara avundsjuk eller nåt ;)

jessika: Ja, fast det hade varit en merit också, något att skriva i mitt arkivarie-CV. Inte bara gravvobröst, nej!

kajsa: Ja, man retar sig ju ;)

Var dags glimtarn sa...

Solstollarna var Ulla Bella eller hur?!? Fattade aldrig grejen men glodde gjorde jag...

Kajsa sa...

Gräm dig nu inte för mycket, Petra... ;-)

Petra sa...

vdg: Ja, det var Ulla-Bella. Jag tyckte det var ganska roligt...då.

kajsa: Jag ligger sömnlös...

C. Meow sa...

I mina minnens dunkla vrår pratades det väl rätt mycket om snuskgubbarna i solstollarna? Tur att du drog dig ur både grepp och serie :D

cruella sa...

Gravid OK, men fru Zlatan har silikonat både det ena och det andra. Fotbollsfruar verkar vara ett släkte för sig.

Kanske är hon inte så liten som det ser ut förresten, tycker bildperspektivet är lite skummisch.

Petra sa...

camilla: Det var bara den ena (Ulla-Bella) som var snuskgubbe, den andre en from familjefar.

cruella: En hel del silikon, ja! Bildperspektivet understryker längdskillnaden, Han 195 (ca) och hon säkert runt 1.60.

Vera sa...

Men gud , det gamla programmet med UllaBella och Samanta Fox. Kan inte fatta hur det kunde sändas som 'barnprogram'. Men jag kommer ihåg att jag tittade på det med stora ögon ;)

Petra sa...

vera: Jag tyckte det var roligt...Fast jag var tonåring.

Borsökna Östergård sa...

Ursäkta, men vem tittar på henne?

Petra sa...

ankie: Zlatan?