torsdag

Sexfrågor!

Smultron utmanar mig med sexfrågor och jag måste ju svara:

1. Vilken mat äter du ofta? Det enda jag äter regelbundet och ofta är en macka med ost, rökt kalkon, grön paprika och rädisor för det äter jag varje morgon. Annars försöker jag variera mig så mycket jag orkar.
2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?Det beror på hur mycket jag känner dem jag är på kalas hos. Är det gamla vänner så hjälper jag till. Jag brukar dock inte diska för det tycker jag man kan göra när gästerna har gått.
3. Var sitter du helst när du bloggar? Vi har en stationär dator så jag har inget val. Jag sitter helst i rummet där datorn är!
4. Köper du ofta Triss? Nej, jag är pessimist
5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester? New York!
6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest? SVT .

5 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Vicken lyxfrukost! Själv äter jag gröt. Havregryns-. Varenda dag.

smultron sa...

Du sa det själv- en föredömligt kort utmaning :)

Petra sa...

akan-kakan: Lite lyx i vardagen måste man unna sig ;) Havregrynsgröt, eller gröt överhuvudtaget kommer inte över mina läppar.

smultron: Men bra ändå!

Peace in mind sa...

Var är sexfrågorna? *tänker trögt idag*

Petra sa...

frukaosblirenkaosmaskin: Det var ett litet skämt :)