lördag

Lista, en bloggares bästa vän

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Oj, oj - ingen. Och jag hoppas det förblir så!
piercing: Öronen när jag var 8. Men de är igenväxta nu. Nickelallergi.
sport: svensk mästare (inofficiellt) i aerobics
husdjur: en undulat som hette Lady
konsert: Karl P Dal i Malmö Folkets Park
kärlek: Niclas från Trelleborg

JUST NU:
äter du: inget
dricker du: rött bjudvin
lyssnar du på: Mannen och svågern som spelar Guitar hero
väntar du på: att jag ska få spela
har på du på dig: jeans, tröja och sånt

DIN FRAMTID:
barn: nej det tror jag inte
giftermål:ogift
karriär: statligt anställd
VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Men det beror på
kortare eller längre: längre
snygg mage eller snygga armar: visste inte att man kunde välja!
busig eller lydig: busig alltid. Jag är aldrig lydig

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Mais qui!
tappat bort glasögon/linser: Några linser har allt ploppat ut
brutit ett ben:Nej men en arm
rymt hemifrån: ja, när jag var tre, på trehjuling
röntgats: ja, tänder, arm, rygg
krossat någons hjärta: A few
nobbat någon (som haft känslor för dig): Jo, i trean när en kille frågade chans: Hellre dör jag, tyckte jag var den lämpligaste kommentaren
gråtit när någon dött: Ja, mormor, älskade mormor!

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Absolut
gud:egentligen inte tyvärr
mirakel: Nej
aliens: Nej, Liv på andra planeter: Ja
magi: Nej, tyvärr jag är mycket rationell
ett himmelrike:sorry igen
tomten: Nej, avslöjade tomten vid 1,5 års ålder
änglar: nej
transformers: Ja de finns har jag hört
robotar somkan bli bilar? Det verkar inte otroligt

BLANDAT:
är du kär i någon? Nej
önskar du att du bodde någon annanstans? Både och. I Italien egentligen men är mycket hemkär också
tycker andra att du är attraktiv? Vad vet jag om det. Förr var jag men nu är jag gammal.
dricker du?För mycket
använder du droger? Nej aldrig
vilket schampo använder du? Random
vilken parfym använder du? Simply av Clinique (som de idioterna har slutat tillverka)
vad är du rädd för? Döden
gillar du att tvätta? Jag håller mig neutral till att tvätta

5 kommentarer:

Peace in mind sa...

Pure happiness, du e här:)

Du är inte gammal, du är ursnygg...bara så du vet, och om jag fick bestämma så skulle du blogga lite oftare...och dejta en bloggvän nån gång?

Sara sa...

Jag snodde din lista.

Kajsa sa...

Kul att du är vaken! Jag snodde också din lista.

Miss Fine sa...

Åh, jag vill svara på alla... men jag är så dålig på blogging. Eftersom det är just idag så nöjer jag mig med att svara på "Röntgats": Ja. Tänder, bihålor, lungor, nacke, rygg, bäcken, fötter (senast idag), ben, händer (fast inte allt idag, mind you). Räcker det? Absolut.

Petra sa...

Pim: Ibland är jag här och ibland där. Du är för rar! Jag rodnar. Klart vi kan dejta någon dag.
sara: Feel free!

kajsa: Ena ögat öppet.

Miss Fine: Du ska då alltid vara värst ;) Jag har också röngtat lungorna förresten, det var en hemsamarit (barnsamarit eller vad de hette) som hade TBC när jag var liten.