fredag

Buzz buzz


Vi äro små humlor vi...Jag är så kallad Buzzador. Det innebär att man får prova nya produkter innan de lanseras (kan ibland vara samtidigt som de lanseras). Det passar mig perfekt eftersom jag aldrig kan motstå en nyhet!

Nu har jag fått en duschkräm från Dove. Den innehåller en ny formula som gör den extra krämig och hudvänlig. Visible care har de kallat den. Jag har provat den ett tag och den är helt ok. Doften kunde vara lite godare men konsistensen är mycket bra och dryg.

En annan produkt jag fått prova samtidigt är L´oréals Youth code "ungdomskoden". Ungdomskoden skulle jag gärna vilja hitta :) Här har man generöst delat ut en hel fullstorleksburk med dagkräm, en hel tub serum (jag älskar serum), och en fullstorleks ögonkräm. Snålare var man med proverna jag skulle vidarebefordra till mina vänner, små, små prover. Jag kan ju knappast begära att de jag delat ut ett litet provpaket till ska kunna rapportera vad de tyckte. Det räckte knappt till en användning har jag fått höra.

Men själv tycker jag att krämen känns bra, framförallt ögonkrämens konsistens gillade jag. Får se efter lite längre provperiod om jag verkligen hittar ungdomskoden!

Inga kommentarer: