lördag

Träningsblogg :)


Om man skulle ta och starta en träningsblogg. Jag behöver en nystart :)
Idag sprang jag en 6 kmrunda. I mina nya Pumaskor. Mina ben är verkligen inte gjorda för att springa. Mina benhinnor strejkar för 0-timmars arbetsdag. Först var det otroligt segt och jag trodde aldrig jag skulle orka mer än två km. Men efter en stund så fick jag en liten endorfinkick. Bara benen protesterade. Att springa är eg. inte alls min melodi men jag vill träna och att springa är ju gratis och lättillgängligt . Men springa utan musik. Det går inte. Här delar jag med mig av en spellista. När den där riktiga beaten dunkar in, då går det lättare. Men någon sprinter blir jag aldrig, inte någon långdistanslöpare heller...suck.

1 kommentar:

Ullis sa...

Jo löpning är ju verkligen toppen eftersom det är gratis och lättillgängligt. Det kan även vara roligt när man känner sig stark i kroppen och efteråt är det så skönt med alla endorfiner som sprider glädje i kroppen ;-)