torsdag

En snodd enkät

Enkät på tema trädgård som jag norpat från bloggen "Stilla eftertanke"
Bor: I ett kedjehus i östra Malmö
Drömhus: Ett arkitektritat (alltså inget typhus) helmodernt hus med pool och lagom trädgård som är planerad av mig och en trädgårdsarkitekt (dream on...)
Drömprojekt i nuvarande hus: Nytt badrum och arkitektritad trädgård (och en trädgårdsmästare på det!)
Roligast huspysslan: Laga mat.
Inredningsstil: Danskt, modernt och 50-tal
Bästa städprylen: Min sambo. Han är övernitisk med dammsugaren. Har aldrig damsugit sedan vi träffades....
Skulle jag aldrig ha i trädgården: Vita marmorstatyer, om jag inte bodde i ett italienskt slott
Favvoverktyg: har inga favoritverktyg
Favvoplats i trädgården: Det gamla fågelbadet
Drömprojekt i trädgården: Få ordning och planering
Roligaste trädgårdessyslan: Att sitta i en stol och dricka kaffe och läsa en bra bok
Tråkigaste: När man inte hinner med
Hängmatta eller trädgårdsgrupp: trädgårdsgrupp, har inga träd
Klipper gräset med: En handgräsklippare. I´m proud to say.
Odlar helst: kryddor