tisdag

En inställd träning är också en träning

En grupp pensionärer tränar kinesis

Jag vet inte vad det är för fel på min organisationsförmåga men jag hade totalt missat att det var föräldramöte igår. Jag fick alltså ställa in den omtalade kinesisen. Men när jag tittar på bilden ovan så gör det nog inte så mycket :)
Jag tog en liten kort löprunda och försökte lägga in några intervaller. Men jag hade räknat fel på tiden och fick hetsa till föräldramötet och sitta och eftersvettas bland de andra föräldrarna.

3 kommentarer:

Mie sa...

Så kan det gå:) Men du är duktig som ändå klämde in träningen där. Själv lyckades jag inte ta mig ur soffan i går kväll...

Petra sa...

Ja, det var inte mycket bevänt med den rundan. Soffan blev det sedan :)

annastei sa...

Testa - jag lovar att det är mer action än på pensionärsbilden! :)