onsdag

Jag är otroligt lättpåverkad


Jag var på ett så roligt aerobicspass på Sats Malmö City i går kväll. Jag gillar instruktören Fatou som är som en inspirerande studsboll (!) Hon finns överallt i salen hela tiden, ibland hittar man inte henne då är hon mitt inne i klassen. Världens fart och maxpuls på slutet. Bra musik också. Så ska det vara när man tränar, kul så att man tar ut sig till sitt yttersta utan att tänka på det. Fatou hade ett par haremsbyxor på sig igår och det fick mig att tänka "hmm haremsbyxor, det är coolt, sådana måste jag skaffa". Fast än haremsbyxornas period för mig var ca 1983 eller sent 80-tal sedda på sin främsta företrädare Mc Hammer och jag aldrig trodde att de skulle komma tillbaka.
Jag går på allt!

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Haha, jag gick så långt att jag beställde hem ett par. Vrålsnygga ända tills jag fick dom på mig :) Såg galet ut på mig, men vrålcoolt på alla andra. Hoppas du har bättre tur!

Petra sa...

Det hade säkert sett galet ut på mig också...men känner jag mig själv rätt så köper jag ett par :)